August 04, 2011

ramadhan is the best ;)

wehhh ! best gila bila bulan puasa nii . firstly , aku dapat pegi tarawih . second , aku dapat jumpa kwn2 dkt masjid ;) third , aku dpt makan mcm2 time buka puasa wehh ! :P fourth , hujan yang paling syok ah ! fifth , aku suka bulan puasa ! ;) okay , skrg nii kuala selangor tgh hujan , wow ! mmg sejuk lah kan , btw , mcm mana nak mandi ? -.- huhu~ asal hujan je tak boleh mandi eah ? nmpk beno nipunye~ :P of course lahh boleh , btw , best kan bulan puasa nii . semua benda baik kita buat mesti terasa nikmatnya . ;) aku ckp betul ! korang nak trust or tak itu lantak kau lahh . hurmm , aku sempat update blog bila2 org dalam rumah aku nii takde je . oops , hehe~ brrr , aku makin hari makin riang time puasa nii . tak tahu lahh kenapa --' lalala~ best kut hujan2 nii , dpt angin sejuk , pegi skola tak panas duduk tepi tingkap , pjk always takde ! ;) yeah ! nikmat hujan terasa sampai ke jiwa wehh ! :P btw , korang puasa penuh tak utk 4 hari nii ? aku penuh , korg penuh ke ? :P haha , tak berlagak pon , just ckp je . huhu~ tp , satu problem aku skrg is , aku malas nak pegi skola laa ! letih ! pastu , masuk 12:50 keluar 5:40 wehh ! tp , tak lama pon kan , -.- pelik ah aku nii , heee~ okay ar , tuh je aku nak cerita . bye~ jangan lupa tarawih wehh every malam especially lelaki ! ;P

No comments:

Post a Comment